ponedeljek, 19. avgust 2013

1.del who i'm and ...

Heii :) Moje ime je Emma in sem belieberka . Justin je moje use,  podpiram pa ga že od leta 2010. Torej stara sem 17 let, imam mlajšo sestrico Ano, mami Anito, ter očita Markota. U družini se ne razumemo najbolje, saj sta mama in oče imela veliko težav v zakonu. Hotela sta se ločiti, zato sva s Ano usakdan slišali dretje in kričanje.

Vedno ko sta se kregala je k meni pritekla moja triletna sestrica s solzami očeh, stisnila se je k meni in me uprašala:''zakaj se klegata, stlah me je''
 Tako je večinoma potekau moj usakdanjik. Vsak dan ena in ista mora. Bilo mi je tezko in rezala sem se, tako me je bolelo... potem pa sem na yt nasla posnetek fanta, s angelskim glasom po imenu Justin Bieber. Poslusala sm pesm One time. Le en ton, le en pogled na Justina mi je vliv novo upanje. Potem sem kliknila se na eno pesem...čutila sem toplino, ki je ne morem opisat, bilo je kakor da so vse tezke skrbi izginile. Za trnutek sem pozabila na use kar se je dogajalo okli mene. Pogledala sem se druge pesmi...srce mi je poskocilo...zaljubljena sem. Rekla sem si to je moj idol, podpirala ga bom do konca življenja. In res zdaj mu stojim ob strani ze 3 leta. Uliva mi novo upanje.
No, starsa sta se potem ločila in v hiši je postau mir. Zdaj živim ss mamo in sesrico. Očeta pa obiščem ob vikendih.

 Moja obsedenost s Justinom je okužila tudi mojo BFF Nejo. Najboljši prijateljici sva že praktično od rojstva, in mi je poleg Justina pomagala skozi tezke trenutke mojega življenja.

Bila je sreda. Doma sem ležala u postelji ss slušalkami v ušesih. Povišala sem jakost zvoka ko sem prišla do pesmi Be alright. Iz oči so se mi ulile souze, zopet sem se spomnila na mamo in očeta, vendar mi je pesem vlila ponovnih moči. Pozvonil je hišni zvonec. Mami je stekla odpret vrata. Zaklicala mi je: ''Emma, zate je''
JS: ''Kaj je zame''
mami:''Poštar ti je nekaj prinesel''
stekla sem po stopnicah. Stopila sem do vrat in uzela paket.
mami:''Odpri ga.''
Začela sem odpirati paket. Počasi sem odlimala lepilni trak in odprla paket, Srce se mi je ustavilo. V paketu je tičala ustopnica za meet&greet od Justina Biberja!!!!!!! Moje telo se je treslo od vznemirjenja, iz oči so mi privrele solze srece. Tega občutka ne morm opisati.
mami:''To je zate ljubica.''
js:''AAAAA!!!!! KAKO? ZAKAJ? OMG!1 MAMI HVALA TI!!!!''
mami:''vem koliko ti Justin pomeni, in vem da ti je, ko sva se z očkom prepirala rešil življenje.Pa še rojstni dan imaš čez 3 dni.''
js:''mami res huala ti! Najbolša si!
mami:''Ni zakaj ljubica''

Nasmejala se mi je in potisnila poljub na čelo. Močno sem jo objela in karto odnesla Vsvojo sobo. Usedla sem se na postoljo. V rokah sem držala karto za meet&greet! Več minut sem strmela vanjo, in razmišljala kako bo ko bom spoznala svojo ljubezn, idola, človeka ki mi je rešil žiuljenje! Kot bi migniu pa je v mojo sobo že priletela sedaj moja petletna sestrica. Zagledala je karto u mojih rokah. Na njenem okroglem obrazku se je narisau velik nasmešek. S svojimi velikimi zelenimi ocmi je pogledala vame in mi podala objemček. Uprašala mi je zakaj mmi Juju toliko pomeni. Posadila sem jo v naročje in ji z velikim nasmehom sreče na obrazu pripovedovala o Justinu.
Nato je Ana odšla is sobe.

Pograbila sem telefon. In poklicala Nejo.
Neja:''Hallo?''
Js:''AAAAAA!''
Neja:''Emma?''
Js:''Ne boš vrjela kaj sta mi mami i!'' M&G karto za koncert od JUSTINA!!!!''
Neja:''Tako sem vesela zate! Lahko odideva skupoaj na koncert! Jas imam Golden Ciecle!Tako sem vesela zate, res.??
Js: Jaaaa! Komaj čakam!

Odlozila sem telefon in zopet gledala v karto. Nisem mogla odmakniti pogleda iz nje. Nisem mogla dojeti da grem k Justinu. Da ga bom koncno videla.
Pozneje sem se preoblekla v pijamo. Usedla sem se na rob postelje in si v narocje potisnila prenosnik. Odšla sem na fb, twitter. Pogldala sem Justinove zadnje tweete. Pisalo je
@justinbieber Europa here we come Next show London #Believetour
Rt sem. Štela sem še koliko dni do koncerta. Po telesu me je ščemelo. Nato pa sem si odšla umit zobe in se ulegla u posteljo. Po glavi so se mi podile razne misli in zatisnila sem oko.

Zjutraj so me prebudili sončni žarki, ki so mi obsijali obraz. Ustala sem in se pretegnila. Zopet se je moj pogled usmeril na vstopnico. Is transa me je zbudil šele mamin klic. Stekla sem k zajtrku in moj dan se je nadaljevau kot ponovadi, razlika pa je bila v tem da se je moj nasmesek na obrazu smehljau ves dan. Vsak dan do koncerta je bil kot večnost, komaj sem čakala. Na steni mi je vise koleedarček, na katerem je pisalo Justinov koncert. Vsak dan sem se bližala tistemu datumu. I n res, kot pravijo: Kdor čaka, dočaka. Bil je samo še en dan do koncerta.
Ura je bila 7 zvecer. Prišla sem iz pod tuša zavita v bričo. Odprla sem omaro, in gledala kaj bi ju3 oblekla. Naposled sem se odločila d si bom to raje ju3 izbrala. Skjočila sem v pijamo in si posušila lase. Ulegla sem se v posteljo vsa nemirna, navdušena s mislimi na jutrijšnji dan. Kar še vedno nisem morala dojeti da bom jutri spoznala Justina. Srce mi je razbijalo sto na uro! Zaspati nisem mogla kar nekaj časa naposled pa sem le zatisnila oko....

Ni komentarjev:

Objavite komentar