ponedeljek, 19. avgust 2013

2.del concert day...

...začutila sem nekaj mokrega na svojem obrazu. Odprla sem oči. Na sebi sem zagledala Juju-ta...ne ni bil Justin, teveč moj pes. Pac moj kuza se je imenoovau po Justinu.No Juju je biu tak:
pac ena velika kepca dlake <3
 
 
Pobožala sem ga po kožuščku in skočila iz postelje. Zakričala sam od veselja! Danes bom spoznala Justina. Justina!  Zopet sem se začela tresti in črvičilo me je v trebuhu. Dvignila sem telefon in poklicala Nejo:
Js: Jutro!AAAAAA koncno, ne morm vrjet. Koncert!!!!!!!
Neja: JAAAAAA! Komi cakam!!!!
Js: Z mami te pobereve cez 2 uri pred tvojo hiso!
Neja: OK! Js se še usa tresm!
Js. Jst tut!
 
Odložila sem telefon is stopila pred omaro. Odprla semjo in se oblekla tole:



in na rokah sem imela veliko zapestnic od Justina, lase pa sem imela spuščene.

Ko sem se oblekla sem stekla v kopalnico da bi si dala make-up. Namazala sem se samo s maskaro in s malo senčila. Zdi se mi da dekleta ki so preveč naličena plastična, neresnična. Tako sem stekla u kuhinjo. Mami me je pogledala in rekla:
mami:Uau..res si lep. Ta tvoj Justin se ti bo pa težko upru.
js: haha, ne bodi smešna.
mami: boš še kaj pojedla predn gremo?
js: nekaj malega pa bom.
Odprla sem hladilnik in vn privlekla jogurt. Useedla sem se za mizo in ga pojedla. Zopet sem stekla k ogledalu še za zadnje popravke. Mami je že odšla do auta, medtem ko sem jas u svojo torbo pospravila karto in jopico. Poljubila svojo sestrico in se usedla u auto. Mami me je pogledala in se mi nasmejala. Vrnila sem ji nasmeh. Spet sem se spomnila na Justina in moje srce je poskočilo in začelo biti hitreje. Ustavili smo se pred Nejino hišo. Neja mi je pomahala in stopila v auto. Močno sva se objeli in začeli kričati od veselja. Celo pot sva se pogovarjali kako bo na koncertu. Vem da mi Neja privošči meet&greet, vcendar se je v njenih očeh videlo malo ljubosumja.
Skozi okno sem opazaovala hiše, ki so letele mimo nas. Zasanjana sem gledala u nebo in si govorila: use bo uredu ne bit žiučna. Iz zasanjanosti me je zbudila Neja. Dvignila sem pogled in zagledala veliko Areno. Preed njo je bilo parkiranih veliko avtomobilov.
Mami je zaklicala:''tu smo!
S Nejo sva se spogledali in ss velikim nasmehom istopili iz auta.Mami nama je pomahala u slovo in nama naročila naj pokličeva kadar bo konec koncerta. Prikimali sva.Stopili sva proti vhodu, tam je že čakala množica belieberk.
Stopila sem proti u hodu za meet&greet. Nejisem pomahala in odšla. Pokazala sem karto, oz pac izkaznico incakala v vrsti. Moje telo se je treslo, srcni utrip je naraseu....tako neučkana sem bila.
Kmalu sem prišla na vrsto. Varnostniki so me popeljali do Justina.

Zagledala sem ga, tam pred menoj! Stau je in mi podau roko. Stopila sem do njega. Iz oči so se mi ulile souze, rekla sem mu : Can i hug you?
Justin: sure you can.
objela sem ga. Z roko mi je pogladiu lase in mi rekel:
Justin: Please don't cry. You are so beautiful.
js:But i love you so much!
Justin:What's your name?
Js: Em-ma.

 Justin's point of view:
Stopila je k meni in me močno objela. Bila je tako lepa, njene oči so se lesketale kakor zvezde na nebu. Stisniu sem jo k sebi. Prišel je čas za sliko. Svoje ustnice sem prisloniu na njena lica...bila so tako mehka. Čutil sem nekaj, čutil sem kemijo med nama. Nato je prišel čas še za eno sliko:
end of Justin's point of view.

Njegove mehke ustnice sem čutila na svojih licih. Rekli boste da je nemogoče. A bila sem zaljubljena u Justina. Slika 2: Justin me je pogledau ss zaljublenjimi očmi, katerih še nikoli  poprej nism videla. Na nobeni njegovi sliki, nikjer.Gledal me je in me poljubiu. Čutila sem njegove ustnice na mojih...bile so tako mehke in nežne.  Bila sem rahlo zmedena in ga po končanem poljubu uprašala:
js: Why did you do this?
Justin: Because you are special. My fellings to you are too strong, I can't resist you.
js:what about Selena?
Justin: Don't worry. We broke up 2 months ago.
Nasmehnil se mi je. A na žalost se je čas iztekeu, Morala sem oddititi. Prijeu me je za roke in mi rekel: you are special you know? I will find you. Bye, Emma
Js:Bye, i love you.
Justin: I love you too. But you must know i fell in love with you.
Ko sem to zaslišala....Justin se je zaljubiu vame...želela sem se obrniti steči k njemu v objem, a bila sem že predaleč....

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar