torek, 20. avgust 2013

4.del ollg

...Justin mi je namignil da greva. S plesalci sva odšla v zaoderje. Rekel mi je:
                         Look, Emma. I don't want to lose you. Please wait here.
Poljubil me je. Najini roki sta se počasi začeli oddaljevati. Alison me je odpeljala, do odra. Tam sem stala in gleedala Justina, ko je nastopal. Na njegovem obrazu jeje bil narisan velik nasmešek. Pel je, mi smo peli z njim. Bila je pesem Be alright. Justin je na veliki mehanski roki s košato na vrhu krožil nad jokajočimi belieberkami. Vsi so v rokah držali list na katerem je pisalo:
 
Tak list sem v rokah držala tudi jaz. Bilo je tako čarobno. Usi so peli z njim in v rokah držali to. Čutila se je vez med anmi, belieberji, in Justinom.  Ne morem dojeti...Justin Bieber je moj fant! Ljubim ga, kakor tudi on ljubi mene.
Odpel je še nekaj pesmi. Kmalu je bila na vrsti pesem One Less Lonley Girl. Alison me je dregnila.
Alison: Do you want to be ollg?
Js:I love Justin, but... i know how it is to be a belieber. Be ollg are dreams of evry belieber. Now i date Justin and i love him with all my heart, but please pick a belieber in crowd and make her fell special. I feel special already.
Alison: OK, you are right. Would you like to go with me and pick ollg?
Js: That would be great.
 
Odšla sem z njo. Gleedali sva naokoli. Zagledala sem Nejo. Dregnila sem ALison in ji rekla.
This girl over here is my bff and she is a huge belieber. Can she be ollg.
Alison:Sure she can.
 
Stopili sva do Neje.
Alison: Do you want to be ollg?
Neja:Yes, yes, yes!
 
Končno me je Neja zagledala. Nasmehnila sem se ji. Objela me je okoli ramen in rekla:
Neja: kakšna srečnica si ti, vendar ti privoščim
JS:Ja vem!
 Pogledala sem jo v oči, bila je čisto objokana. Prijela sem jo za roko in s Alison sva jo skupaj popeljali v zaoderje. Zopet sem jo objela. Pogledala in ji rekla:
js: Naj se ti uresničijo sanje.
Neja: Hvala ti.
Prišel je eden od plesalcev in jo odpeljal na oder. Kr žarela je od sreče, nasmešek na njenem obrazu je bil neprecenljiv.  Justin ji je dal krono iz rož. Gledala sem ju od zadaj. Pesem je bila končana in Neja je morala iz odra. Stekla je k meni in me objela.
Neja: Res, hvala ti. Emma res to zelo cenim.
 
Justin je potem odpel še ene par pesmi. Končal je ss zadnjo pesmijo in zaklical občinstvu: I love you guys! You are the best fans in the world!
 
Stopil je z odra, bil je tako lep. Zagledal me je in stekel k meni in me objel. Vrnial sem mu objem. Poljubil me je na lice in mi zašepetal: i know you will be waiting...
Js: I love you too much, to leave you.
Alison: You guys look cute together.
Justin: She is the best.
Alison: I know. Take care of her.
Justin: I will.
Alison je odšla. Začela sem razmišljati...kako bom to povedala mami...kako bova skupaj ko pa živiva tako daleč..... Prijel je mojo roko in mi rekel: Emma, do you want to be with me?
Js: of course. I love you.
Justin: So will you live with me?
Js: I will. I have to tell my mom now.
Justin: I love you so much.
Js: i love you too. But i have to go home now. I have too pack my bags if you want me to live with you... I have to say goodbye to my little sister. Here's my number.
Justin: I promise i'll call you when you get home.
Js: Bye.
Justin: Bye.
Ravno sem odhajala, ko je stekel do mene in me poljubil na čelo
rekel mi je: Please don't leave me. Promise that you will call me back.
Js: i will. You are my love Justin. I can't live without you.
Justin: Goodbye Emma....
 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar