torek, 20. avgust 2013

7.del klic...

...mai se odpelja do prenosnika. Odprla sem stran ss slikami s meet&greet-a. Našla sem najini sliki s Justino. oDprla sem sliko kjer sva se poljubila. Mami je zastal dih. Gledala je v ekran. Speregovorila sem.
Js: Veš mami. Nekaj ti moram povedati....
mami me je prekinila
Mami: Emma, kaj je to?!
Js: Mami, jaz...
Mami: poljubil te je! Ali veš da...
Js: Vse lahko razložim.....
Mami. To pa bi rada slišala ja....
Js. no tisti dan mi je na meet&greet-u rekel da sem nekaj posebnega, da do mene čuti nekaj, kar do dobenga drugega dekleta ni. Rekel mi je da me ljubi....
Mami: Ja to reče vsaki....
Js: Ne pa ne! Potem se je začel koncert in ....
Nehala sem govoriti. Odprla sem youtube. vtipokala sem: concert Vienna 2013... Odprla sem prvi video...Pokazala sem ga mami. Na mojih očeh so se narisale solze. Prišle sva do dela ko me je Justin potgnil na oder in ....
Mami: Kaj? Očitno mu je res mar zate....
Js: Ljubim ga in on ljubi mene....Preselila se bom k njemu, ker želim biti z nim, želim biti znim do konca mojega žiulenja!
Mami: Ampak kaj si pa ti misliš. Ali mislis da se bos zdaj kar k njemu preselila?!
Zdaj sem že jokala kot dž.
Js: Ja-a
Mami: Kar pozabi mlada dama! Kaj pa šola? Tvoja izobrazba? Ti ni nič mar za svojo družino?!
Js. Ampak Justin je zdaj tudi del mojega žiulenja.....
Bilo je kakor da bi se mi srce razpočilo na tisoče koščkov.

 Stekla sem v kopalnico in zalobutnila s vrati. Usedla sem se na tla in naslonila ob zid. Jokala sem, srce me je bolelo. Nisem morala verjeti da da ne morem biti s lljubeznijo svojega žiulenja. Pograbila sem telefon in začela predvajati pesem Be alright. Počasi sem se umirila. Odprla sem sporočila, kapljica solze mi je padla na novo sporočilo, ki ga iz nevem kakšnega razloga nism opazila. Odprla sem ga...pisalo je: how are you my love <3 please call me if you need me. Bilo je od Justina. Vsa v joku sem ga poklicala:
Justin: Hello, my love.
Js:H-i, Ju-s-t-i-n. I ha-ve to-o te-e-l you so-me-thi-n-g...
Justin: What's wrong?
Js: I talk to my mum today. I told her what happend at the concert...i told her about you and me. I asked her if i can move to your house, but she said NO..
Justin: But why?
Js:She said that i have school, and family. And she don't let m to be with you....
zlomila sem se
Justin: Emma, please don't cry. We will solve this problem together...
Justin je začel peti: And evrything is gonna be alright ai-ai-ai aight, be alright ai-ai-ai aight
Tako lepo je bilo slišati njegov glas... Tako je lep...Ne najlepsi je! Poslusala sem ga in moje souze so se ustavile, nehala sem jokati.
Justin: Don't forget that. We will gonna be together. We can make this through.
Js: I love you...
Justin: I love you too...
Odložila sem telefon in poskušala vstati. Odšla sem u svojo sobo in odšla na twitter...zagledadala sem justinov tweet: @justinbieber @EmmaDreww i love you and evrything is gonna be alright ai-ai-ai-aight
odpisala sem: @justinbieber ii know. i love you <3

U sobo je priletela Ana. Stekla je k meni in me objela. Imela je solzne ucke. Uprasala me je: Zakaj jokas? Zakaj se klegata?
Privila sem jo k sebi in ji zašepetala.
Js: Ne jokaj. Ne kregava se. Ves Justin je moj fant in zelo ga imam rada....Samo mami mi ne pusti biti z njim.
Njene velike oči so me začudeno pogledale.
Ana: Justin Bieber je tvoj fant?
Js: Jaaaa...
Dala sem ji poljuček na lčelo in jo odnesla v posteljo....

Ni komentarjev:

Objavite komentar