torek, 20. avgust 2013

6.del Priprava na ...

...odšla sem u kopalnico. Slekla sem se, ter si pripravila kopel. Sedela sem v kadi polni milnih mehurčkov....vse kar se mi je podilo po glavi je bil Justin. Vstala sem, se ovila v brisačo in odšla v mojo sobo. Preoblekla sem se v pijamo in si posušila lade. Usedla sem se za mizo in vžgala računalnik. Odprla sem twitter...odšla pod trende in videla....twitalo se je #JemmaBeliebersAreThereForYou
Oči so se mi zarosile. Odšla sem na svoj twitter profil in zagledala večanje števila followerju. Odšla sem še na Justinou profil zagledala sem tweet :
@justinbieber tonight was amazeing I meet a very special girl #MyTrueLove @EmmaDrew YOU MEAN EVRYTHING TO ME :) don't forget that
 Retwitala sem tweet.  In mu napisala
 @justinbieber you are my evrything, i love you <3
V mojo sobo pa je kar na enkrat planila Ana. Njene modre oči so sijale. V rokah je držala knjigo Sneguljčice. Uprašala me je: Ali mi lahko plebeles Snegulcico?
Nasmehnila sem se ji in jo pospremila do njene sobice. Usedla sem se na rob postelje in Ano posadila v naročje. Začela sem brati. Pred davnimi časi je živela kraljica, ki je hotela imeti otroka.......
Ana je že čez nekaj minut zaspala v mojem naročju. Položila sem jo u posteljo in ji prilimala lupčaka na čelo. Zašepetala sem ji: Lahko noč, princeska. In odšla v svojo sobo.



Vrgla sem se na posteljo in uzela telefon. Ležala sem na hrbtu in odprla Justinovo sporočilo..miss you..gledala sem sporočilo in naposled le odpisala: miss you too <3
Zatisnila sem oči. Jutri bom povedala mami da hodim ss Justinom Bieberjem....upam da mi bo verjela. Ljubim ga in tezko prenesem da sem ločena od njega. Preselila se bom...upam da mi bo mami pustila...če ne envem kaj bom naredila...S solzami v očeh sem zaspala...

Zjutraj me je prebudilo vibreranje mojega telefona...dobila sem sporočilo. Bilo je od Justina. Polna veselja sem skočila iz postelje in prebrala sporočilo pisalo je: Good morning. Stekla sem v kopanico, si umila zobe in se počesala. Stekla sem u kuhinjo kjer me je že čakal zajtrk, ki mi ga je pripravila

mami. Na mizi so me čakala umešana jajca in koček slanine.
mami: dobro jutro. Zakaj si tako dobre volje?
Js: Ali moram imeti razlog, da bi bila vesela?
Mami: Ne, sploh ne.
Usedla sem se za mizo. Mami me je gledala ss tistim njenim pogledom ''vem da nekaj skrivaš''. Vem da morem povedati mami, sem zaljubljena v Justina in da je on moj fant...ampakkdaj in na kakšen način da bo razumela. Ali mi bo sloh pustila oditi? Odločila sem se da ji povem pri kosilu...
V kuhinjo je udrla Ana in splezala na stol.
Ana: Jutlo.
Js: Jutro Ana.
Pozdravila sem jo in stekla v svojo sobo. Stala sem pred omaro in oblekla tole



Spomnila sem se da moram iti na internet pogledat slikce ss učerajšnega meet&greet-a. V roke sem uzela prenosnik in odprla stran. Zastal mi je dih ko sem našla najini slik ss Justinom....in smo spet pri čustvih. Jokala sem kot dež...želela sem ga imeti v objemu, čutiti njegove ustnice na mojih...tako kot na sliki. Obrisala sem si solze in shranila  sliki. Prvo kjer mi je dal lupčka na lička sem sprintala. Stekla sem u kuhinjo in ji mami pokazala sliko. Rekla mi je:
Mami: aww res sta luštna. Kako te gleda! Kot da bi bil zaljubljen vate....
zavzdihnila sem: Ja, saj...
Sliko mi je iz rok izpulila Ana. Oči so se ji zalesketale. Rekla mi je: Kako sta lepa.
Vzdvignila sem jo v naročje in ji zašepetala: res tako misliš? Bi bila lepa skupaj.
S njenim prfrknjenim noskom je pokimala. Spustila sem jo na tla in rekla: Mami, ali lahko damo to sliko razvit, da bo večja, da si jo lahko prilimam u sobo?
Mami. Seveda, kakor želiš.
Zdel se mi je pravi trenutek da povem mai za naju ss Justinom.
Js: Pojdi z mano, u mojo sobo. Nekaj ti moram pokazati.
Odpeljala sem jo do moje sobe in.......


Ni komentarjev:

Objavite komentar