sreda, 21. avgust 2013

11. del Odprla sem oči

...dvignil sem telefon. Na drugi strani se je oglasil Scotter.
Scotter: Hey, Justin. Where are you?! I was calling you all day!
Justin:  Sorry Scotter. I'm in hospital...
Scotter: What?! What are you doing there?
Justin: You know...Yestrday i went to Slovenia...
Scotter: You are in Slovenia? How? Tour bus is still there.
Justin: I rent a car... I went to Emma's house. I couldn't live without her. So i went to her parents and i asked her  mum promision. She said that i can't date her doughter....and than Emma ran upstairs....and she fell...
Scotter: Is she alright now?
Justin: She is still sleeping...when she wake up she can come home. Her mum is next to me. She gave me a promision to date her doughter...
Scotter: So... Emma will live without you now?
Justin:Yes....
Scotter: Your next concert is into 2 days...so get ready...
Justin: Scotter...i think we will need  a couple securitys...if we will want to live the hospital...
Scotter: Yeah ok. They are on his way
 Odlžil sem telefon. Pogledal sem Emmo. Počasi je odpirala oči
end of Justin's point of view....

Počasi sem odprla oči.


V oči mi je trenila močna svetloba. Pred očmi so se mi pokazali obrisi oseb...počasi se mi je vid izopstril. Zagledala mami in Justina. Pogledala sem okoli sebe in uprašala:
Js: Where I'm? What happend?
Justin: You fell down the stairs and you lose consciousness... I'm happy that you are ok...
Mami je stopila do mene in me poljubila na čelo.
Mami: Pikica, ali si uredu?
Js: Mami, sm.
Mami: Justin je bil pri tebi celo noč....
Justin se mi je nasmehnil in stopil do moje postelje. Prijel me je za roko. Usedla sem se.
Justin: I love you. I don't know what would i do if i lose you....
Poljubil me je.
Justin: Emma....i have good news... Your mum let us be together! You can move to my place. But you will have to finish school somehow.
Objela sem ga. Bila sem tako vesela. na ustih se mi je nartisal velik nasmešek. Ojela sem še mami...
Js: Mami, hvala ti.
Mami: Vem koliko ti Justin pomeni...
Pogledala sem Justina.
jS: I feel so much better now....
U sobo je stopila medicinska sestra. Rekla mi je: kadar se boš počutila bolje lahko odideš. But i have to tell you. Outside are so many Justin Bieber fans and Paparacis...
Justin: My manedger send me couple securitys...
Čez eno uro sem bila že popolnoma pri močeh. Ustala sem in se preoblekla. V sobo so tisti čas prišli štirje varnostniki. Eden iz med njih je bil Kenny. Justin me je objel preko ramen.
Kenny: So this is Emma?
Justin: Yes,Are we ready to go?

Nasmehnila sem se in mamoo potegnila za roko. Stopil smo iz sobe. Zunaj pa so nas že čakali oboževalci, in paparaci...Justin me je držal objeto. Pred usta so nam stavili mikrofon: What happend?....Justin what did you do?...Who is she?....Where are you going?.....
Mi pa smo le čimprej hoteli oditi. Šli smo mimo gruče belieberk, ki je stala pred vhodom.

Usedli smo se v limuzino, ki nas je čakala pred vhodom. Sedela sem poleg Justina. Še vedno sva bila močno objeta. Mami je sedela nasproti. Poleg nje pa je sedel Kenny..
Kenny mi je podal roko in se mi predstavil. Nasmehnila sem se mu in. Odpeljali smo se.


Justin: Emma, i love you.
Js: I love you too. When i come home i have to pack my bags....
Videla sem kako je mami po licu pritekla solza. Prijela sem jo za roko.
Js: Rada te imam.
Mami: Vem. Samo ne morem dojetai da se moja mala punčka seli stran...
Limuzina se je ustavila pred našo hišo...



Ni komentarjev:

Objavite komentar