ponedeljek, 19. avgust 2013

3.del All Around The World

...odšla sem v koncertno dvorano. Bila je ogromna! Povsod sami belieberji. z roko sem si pobožala ustnice še vedno sem čutila Justinov poljub....bilo je tako čarobno. Torej prišla sem do golden circla. Poskusila sem se preriniti čimbljižje odru. In to mi je tudi uspelo. Dvorana se je počasi začela povniti. Kar naenkrat pa se je na zaslonu nad odrom začel odštevati čas 10:00, 10:59, 10:58,..
Vsa dvorana je kričala, skupaj smo odštevali usako sekundo. Vendar kljub kričanju množic, sem u glavi še vedno slišala Justinove besede '' i fell in love with you''. Še vedno sem čutila tisti poljub in videla tiste njegove zasanjane oči...Predramila me je Neja ki je kot po naključju stala zravn mene. S velikim nasmehom me je uprašala:
Neja:kako je bilo?
nisem ji hotela ravno takoj povedati za poljub za to sm ji odvrnila:
Js: Res bilo je nepredstavljivo! Objela sem ga in se slikala z njim, tako da mi je dal lupčka na lička!
Neja: kakšna srečnica si ti.
V moji glavi pa je bil le tisti poljub.... Najin klepet je zmotilo glasno odštevanje množice: 10, 9,8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0 Justin se je pojavil na velikih krilh, usa množica je znorela, use punce okoli mene so bile objokane. Začela sem kričati! Justin je začel peti AATW, kako lepo je bilo slišati njegov angelski glas. Vsa dvorana je pela z njim....res čarobno.
 
 
 
Bil je kot angel. Ko je stopil na oder in in začel plesati ohhh... Pišel je do konca odra in puncam podajal roke...gledala sem ga z velik občudovanjem u očeh... A naposled se je obrnil proti meni. Njegov glas je zastau. Usa dvorana je utihnila. Pogldau me je s tisti zaljubljenimi očmi.
 
Justin's point of view:
Bila je tam, tam na koncu odra. Viedl sem samo njo, glas se mi je ustavil. Vedel da je to moja edina priložnost, da jo osvojim, da ji izkažem svojo ljubezen zato sem zaklical občinstvu:
 
 
Justin: I'm sorry evrybody. But here, tonight i meet a very special girl.
 
pomežikniu sm ji
 
Justin: Soo..this girl is very special to me. She is my true love. She is right overthere.
 end of Justin's point of view
 
S prstom je pokazal name. Množica punc je ponorela od navdušenja.
Zmrazilo me je. Pogledala sem Justina in mu namenila rahel nasmešek. Vem da je on tisti pravi, tisti  katerim želi živeti do konca svojega žiulenja. Stegnil je roko proti meni. Srce mi je poskočilo. Podal sem mu roko in s pomočjo varnostnikov splezala čez ograjo na oder. Ko se zlezla na oder me je Justin močno objel. Spet sem čutila njegov objem.
Zaklicau je: this is her.
obrnil se je proti meni in pokleknil pred mano. Njegove oči so se lesketale kot biseri. Pogledal me je in mi rekel: Dear Emma. I know i meet you today, but i fell in love with you. I can't live without you.   i don't know you a lot about you, but i hope i will.Would you like to be my girlfriend?
 
Pogledala sem ga in rekla: Yes, i will love too.
 
Nasmejau se mi je in me poljubil
 
Belieberke in publika so začeli kričati od naudušenja. Pogledala sem Nejo. Na obrazu je imela tistiizraz ''nečesa mi nisi povedala''...
Justin me je prijeu za oko in glasno zaklical: Hey! i will change a programe for a bit, ok? Now I'm not gonna to perform  Al Aroud The World, but Stuck In the Moment.
 
Občinstvo je od navdušenja zopet začelo kričati. Justin je namignil svoji ekipi, naj igrajo to pesm. Prijel me je za roko in začel peti *o*Bilo je nepozabno romantično. Usi so začeli peti s Justinom.
Rekel mi je: I love you.
Js. I love you too.
Belieberji:awwwwwwwwwwwwwhhhhh
bilo je konec pesmi.....
 
 
 
 
 


Ni komentarjev:

Objavite komentar