torek, 20. avgust 2013

5.del slovo

...Justin's point of view:
Gledal sem jo kako je odhajala in se pomešala v gručo belieberjev ki so zapuščali dvorano. Razmišljal sem samo o tem ali jo bom ponovno videl. Moje srce bije samo zanjo. V svojih mislih sem videl njene dolge rjave lase, rjave oči. v rokah sem stiskal listek ss njeno telefonsko številko. S žepa sem pograbil telefon in si Emmo shranil v imenik. Napisal sem ji sporočilo: i miss you
Potem pa me je poklical Scooter. Odšel sem do njega da bi se pogovorili o današnjem koncertu. Uprašal me je...

Scooter: This girl....
Justin: Yeah, Emma....
Scooter: So she....
Justin: She means evrything to me. I can't lose her.
Scoter: Do you love her?
Justin: Yes, i do. We are dateing now...i think.
Scooter. Just care for her, ok? Don't break her heart.
Justin: I won't break her heart. She is going to live with me....i hope
Scoote: Ok than. Do what you think it's the best.

End of Justin's point of view.

Rinila sem se mimo belieberk in končno prišla do izhoda. Iz torbice sem vzela telefon, da bi poklicala Nejo. Ko sem vžgala telefon se je na zaslonu pojavilo sporočilo. Odprla sem ga: Pissalo je: I miss you your Justin <3 Na ustih se mi je narisal nasmeh. Kliknila sem imenik in poklicala Nejo. Dobila sva se na parkirišču. Stekla sem k njej in jo objela. Žrela je od sreče.
Neja: Emaaaaa.....to je najsrečnejši dan mojega žiulenja! Ne morm verjeti da sem bila oolg! In da ti hodiš s Justinom....
Js: poslal mi je sporočilo....
Neja: AAAA...
Js:Jaaaaaaaa
Objeti sva kričali od navdušenja.
Neja: Poklicati moraš mami.
Poklicala sem mami da naj naju pride iskat, da je koncerta konec. S Nejo sva odšli v kavarno. Naročila sem belo kavo, Neja pa ekspresso. Sedeli sva in se pogovarjali. Neja me je dregnila in me rekla naj opišem točno kaj se je zgodilo med nama s Justinom. Ja seveda sem ji razlagačla o poljubu na meet&greet in use use use..... Kmalu naju je prišla iskat moja mami. Stopili sva v auto. Pogledala naju je in uprašala:

mami:no, kako je bilo na koncertu?
Neja: nepozabno, ne boš verjela kaj se je zgo.....
dregnila sem jo s komolcem in ji namignila naj to raje to zadrživa zase.
Js:Bilo je res enkratno, še zdaj ne morm dojeti da sm spoznala Justina!
Mami: enkratno punci. No ko smo že pri tem. Kašen je Justin?
Js: On je neverjetno lep, prijazen, najlepše diši, njegove oči, njegova usta..

glas se mi je zlomil, prijela sem se za ustnice in čutila njegov poljub.

Peljali smo se domou. Glavo sem imela naslonjenoo na Nejino ramo. Iz žepa sem pograbila telefon in ponovno prebrala sporočilo.







Telefon sem tesno prvila k prsim. Majha solza mi je pritekla po licu.Neja je potegnila robček in mi obrisala solzo. Celotno vožnjo sem mislila samo še na Justina. Prispeli smo do Nejine hiše. Izstopile je in mi odvrnila, da se kmalu vidimo. Pomahala sem ji v slovo. Kmalu zatem pa se je auto ustavil še pred našo hišo. Stopila sem iz auta in stekla po stopnicah. K meni je pritekla Ana. Močno me je objela in mi dala lupčka na lička....


Ni komentarjev:

Objavite komentar