četrtek, 22. avgust 2013

14. del tour bus

....Neja: Ne morem verjeti, da boš odšla...
Js: Saj te pridem še kaj obiskat. Saj veš Best frinds forever..
Neja: Obljubiš?
Js: Ja.
Neja si je iz roka izaknila zapestnico in jo nadela meni.
Neja: To je zate, zato da me boš vedno imela ob sebi...
Po licih so nama začele teči solze. Justinu je zazvonil telefon. Bil je Scooter, rekel je da naju autobus čaka pred hišo. Justin mi je pomagal odnesti kovčke po stopnicah. Pred našo hišo je stal velik, razkošen avtobus. Za mano so vn stopili še Ana, Neja in mami. Vsako sem objela po sebaj. Bila sem žalostna. Vendar to je bila edina možnost, da bi bila z Justinom. Iz tour busa je stopil šofer in odnesel prtljago.
Justin: We have to go now...
Obrisala sem si solze.
Js: Ok, I'm comming. Good bye.
Še zadnjič sem objela vsakega posebaj in stopila napotila v tour bus.
Mami: Justin...
Justin: What?
Mami: Take care of her..
Justin: I will...
Nasmehnil se je in skupaj sva stopila v avtobus. Pomahala sem jim v slovo. Pogledala sem okoli sebe. Tour bus je bil ogromen.  Usedla sem se na sedežno....in opazovala kako se je bus oddaljeval odnaše hiše, moje družine. Iz žepa sem potegnila sliko mami in Ana. Stisnila sem jo k prsim.

justin's point of view:
Objel sem jo okoli ramen. Glavo je naslonila na mojo ramo. Bila je čisto objokana, nisem vedel kaj bi naredil zato sem jo le stisnil k sebi.
Justin: I know it's hard, but it will be alright.
Emma: I know, just i miss them so much.
Obrisal sem ji solze. Is žepa mojih hlač sem potegnil verižico z njenim imenom, ki sem jo kupil.


















Justin: Here, this is for you.
Emma: Realy? Thank you Justin.
Justin: I love you.
Emma: I love you too.
Poljubil sem jo.
Justin: I have concert tonight. And you are coming with me.
Ustal sem in ji podal roko. Razkazal sem ji tour bus.
end of Justin's point

Prišla do spalnice.
Justin: We will sleep ther, until we don't get back to America....
Sprehodila sem se do postelje in z roko pobožala rjuho. Bila je svilnato mehka. V kotu sem zagledala mojo prtljago. Odprla sem kovček in iz njega vzela sliko s mojo družino in jo postavila na nočno omarico. Justin me potegnil k sebi in me poljubil.

Poljubila sem ga nazaj. Začela sva se strastno poljubljati. Nežno me je pahnil da sem padla na posteljo. Ulegel se je poleg mene...

Začel me je polubljati po vratu,

slekel si je majico in se spuščal vse nižje...odpel mi je bluzo a sem ga ustavila...
Js: Justin...I think we are going too fast...I don't think that I'm ready...
Justin: I will wait...
Poljubil me je na čelo. Nežno sem ga požgečkala po trebuhu...


Ni komentarjev:

Objavite komentar