petek, 23. avgust 2013

15.del meet&greet

...imel je najlepše sixpacke na svetu!


Lupčka mi je dal na nosek. In si oblekel majico. Iz žepa v hlačah je potegnil telefon in odprl twitter.
Justin: What should i write...
Js: I don't know.
Napisal je:
@justinbieber @EmmaDrew I'll never let you go...

@justinbieber Tonight i have a special suprise for you....

Js: what a suprise?
Justin: You will see....
Odgovoril je še enim belieberjem.

Tour bus se je ustavil. I guess we are here now. Pogledala sem skozi okno. Pred busom je stala gruča belieberk in nekaj papracov.





Justin: We have to go now.
Odprla sem kouček in uzela vn maskaro. Hotela sem steči v kopalnico....
Justin: You look beautiful already...
Prijel me je za roko. Pred busom so naju že čakali varnostniki. Stopila vn in odšla proti vhodu. Okoli ograje so se gnetli belieberji.


x: Justin can i have your autograme.....
xx: I love you...
xxx: Please take a picture with me.
Justin me je pogledal:
Justin: Can I....
Js: Sure you can....
Naredil je nekaj slik in podpisal dal nekaj autogramov....
xxxx: Emma, we love you!
Obrnila sem se:
Js: I love u too guys.
S Justinom sva vstopila. Pred vrati sta naju že čakala Scooter in Roy. Roy mi je podal roko in se mi predstavil.
Scooter: I'm realy glad you are here. Meet and greet is ready to start.
Justin: Emma, come with me...

Potegnil me je za roko. Prišla sva do sobe za meet&greet. Stala sem v kotu sobe in se pogovarjala s Alison. Varnostniku so začeli noter spuščati belieberke. Eno pa po eno. Slike so se s Justinom, Ga objemale. Moram priznati da sem bila malo ljubosumna. A saj sem tudi sama belieberka in vem kako je spoznati svojega idola....nepozabno. Justin je bil tisto popoldne tako vesel in se smejal na usaki sliki.
 



Bilo je konec meet&greet_a. Stekla sem k Justinu in ga močno objela. Justin me je pogldal s tistimi očmi kot na dan ko sva se spoznala....in me poljubil.... flash...fotograf naju je slikal. Nasmejal se mi je in me
Justin: Like the first time, remmember?
Podoživela sva tisti trenutek.
dvignil me je. Z roko sm ga objela okoli vratu.
Justin: Show is ready to start...
Nesel me je do garderobe in me položil na stol. si slekel majico in se preoblekel za koncert....


Ni komentarjev:

Objavite komentar