sreda, 21. avgust 2013

10. del Stekel sem k njej...

...mami naju je pogledala in začela
Mami: I know that you two are in love, but Emma has school, Sloveina is her home. I can't alowed you that. I need her now. I'm single mother and....
Js: Mum i hate you....
Justin me je privil k sebi.
 Tresla sem se, iz oči so mi začele liti solze, srce me je bolelo. Kar je Justin storil zame se mi je zdelo izjemno pozorno. Nisem morala dojeti da mi mami ne pusti, povsem tem da je Justin dokazal da me resnično ljubi. Sesedla sem se na tla. Rekel je moji mami.
Justin: But i love her....

Mami: If you realy love her you will let her go.....
Nisem mogla več zdržati. Ustala sem in stekla po stopnicah in padla...

Justin's point of view.
Stekel sem za njo. Pred mojimi očmi je padla.  Skotalila se je po stopnicah. Srce se mi je ustavilo. Ne morem živeti brez nje, preprosto ne morem.


 Zgrabila me je panika Zakričal sem: Emma! Emma! Are u alright? Stekel sem do nje, počepnil k njej. Glavo sem ji naslonil na mojo roko. Na glavi je imela velko buško. Iz ustnice pa ji je tekla kri. Moja solza je kapnila na njeno čelo. Zaklical sem Emmini mami: Quick, call 911. Stekla je do telefona. Nisem vedel kaj narediti. Kaj če jo izgubim? Brez mje ne bom mogel živeti! Pogledala me je s tistimi rjavimi očmi. Pobožal se jo po laseh: Do-on't-t wo-rr-y..amb-u-lan-ce is on the way.
Zaprla je oči. Bil sem obupan. Gledal sem jo, bila je čisto nemočna. Ležala je negibno. Vse kar sem slišal je bilo bitje mojega srca in njeno dihanje....Zaslišal sem sirene. V hišo so prišli reševalci. Emmo so dali na nosila in jo odnesli v rešilni avto. Uprašal sem: Can i go with her?
Doctor: Sure you can. Are you Justin Bieber? Can i have avtograme?:..
Justin: Not now....
Emmo sem prijel za roko.  Kmalu smo prišli do bolnišnice. Iztopili smo in Emmo so na vozičku odpeljali  v ambulanto. Stopil sem na hodnik.

Imel sem solzne oči. Skrbelo me je za Emmo....ali bo z njoo use u redu...
 Ljudje so me začeli gledati. K meni so pritekla 3 dekleta in me prosila za autogram....Saj bi jim ga dal, vendar sem stekel za Emmo.... Zaklical sem jim: Maybe later girls, ok?
Emmo so iz ambulante odpeljali v bolniško sobo. Poklicali so me noter. Odprl sem vrata in doktor je stopil do mene do mene.
Uprašal sem ga: How is she?
Doktor: Good news.She will be alright. She have some scratches on her back. When she fell she hit her head in to the step. She lost her consciousness., but is sleeping now. You can leave the hospital tomorow. She is the only one is her room. Because the paparaci and we don't want to....
Stisnil sem mu roko: Thank you Doctor. Thank you so much!
Doktor: No problem, Justin. Take care.
Zapustil je sobo. Stopil sem do postelje in se usedel na stol poleg nje. Emmo sem prijel za roko in jo nežno pobožal po glavi. Tisto noč nisem mogel zaspti. Prebedel sem noč. Zjutraj je v sobo prišla Emmina mami in me potrepljala po rami:
Anita: How is she?
Justin: She is sleeping now.
Ustal sem.
Anita: Look, Justin.... I didn't know that you....
Justin: It's alright. But i can't live without her...
Anita: You prove that you realy love her. You two have my bless. But under one condition. She have to finish school...
Justin: Thank you, thank you so much!
Objel sem jo in ona mi je namenila nasmešek:
Anita: Please, be good with her..
Justin: I will. I promise!
Telo mi je prevzela neverjetna toplina. Me & Emma forever. Bil sem tako srečen, kot še nikoli. Nisem se mogel dovolj zahvaliti Aniti (Emini mami). Očutek je bil nepopisljiv. Zazvonil mi je telefon.....

Ni komentarjev:

Objavite komentar