četrtek, 22. avgust 2013

13.del nočem da greš je rekla.....


...Justin: It was delicius
Mami: Thanks Justin.
Iz mize sem pobrala umazane posode in jih zložila v pomivalni stroj. Vedela sem da moram povedati Ani, da se selim. Ampak bilo mi je zelo težko, trako rada jo imam. Pogrešala bom njene nagajive učke. Poklicala sem jo k sebi.
Js: Ana nekaj ti moram povedati?
Ana: Kaj?
Js: Selim se k Justinu.
V očeh so se ji začele nabirati solze. Dvignila sem jo k sebi in jo močno stisnila.
Js: Obljubim da te bom prišla obiskat.
Ana: Obljubis?
Js: Obljubim.
Ana: Ampak js nocm da gles.

Pogledala sem Justina. Rahlo se mi je nasmehnil. Vsem sem žaželela lahko noč. S Justinom sva odšla v mojo sobo. Pogledal me je:
Justin: Are you ok?
Js: Yes.
Vzel je robec in mi obrisal solzo. Tako ga je srkrbelo zame.Zašepetal mi je:
I love you. Prijel me je za roko. In me potegnil na posteljo. Ležala sva tesno objeta Poljubil me je na čelo.

Počutila sem se varno. Čutila sem da želim ss Justinom živeti do konca svojega žiulenja. Zaspala sem v njegovem objemu....
Zjutraj sem se zbudila pred Justinom. Bil je tako lep ko je spal. Stopila sem do omare in oblekla tole...

Justin je odprl oči...Pogledal me je...
Justin: Emma, you look beautiful.
Stopil je do mene in me nežno poljubil na lice.
Justin: We are leaving today..,
Js: Yes i know.
Zazvonil mi je telefon. Bila je Neja.
Neja: Emma. Ali si uredu. Srašno me je skrbelo zate! Že 2 dni te hočem dobiti na telfon....
Js: Oprosti Neja. Telefona nisem imela pri sebi. Drugače sem uredu le malo me boli glava.
Neja: In kaj je pol s Justinom?
Js: Tukaj zravn mene sedi...
Neja: Kaj?! Ali lahko pridem k tebi...
Js: Mislim, da ja...
Justin me je pogledal.
Justin: Who was taht?
Js: Neja my bff. It's right to say goodbye to her before...
Justin: Ok.

Kmalu je pozvonil zvonec. Notri je prišla Neja. Zagledala me je. In se mi nasmehnila. Potem je skozi vrata stopil še Justin. Neja je stekla k nejmu in ga močno objela.
Justin: You were ollg  last concert, right?
Neja: Yes. I can't believe that i finaly meet you.
Justin: Nice to meet you too.
Neja je bila tako srečna. Uprašala je.
Neja: Can i take a picture with you?
Justin: Sure you can.
Slikala sta se. Neja je nato se stekla k meni.
Neja: Kakšna srečnica si ti!
Js: Vem. Nekaj ti moram povedati.  Selim se k Justinu.
Močno sem jo stisnila k sebi....

Ni komentarjev:

Objavite komentar