torek, 20. avgust 2013

9. srce mi je zastalo ko sem....

...obrisali sva si čevlje, saj sv jih imeli malo od blata. Sezuli sva se. Neji je začel zvoniti telefon. Klicala jo je mami, da mora takoj domov saj gredo v Ljubljano. Poslovili sva se. Še enkrat sem se ji zahvalila za podporo. Pomahala sem ji v slovo. Stekla sem po stopnicah v svojo sobo. Zčel mi je zvoniti telefon. Pogledala sem. Klical me je Justin!!!!!! Držal je svojo obljubo. Dvignila sem telefon:
Js: Hello
Justin: Goodmorning beautiful. How are you?
Js: Hey Justin. I miss you so much....
Justin: I can't live without you. Ican't stand that i don't have you in my arms...
Zopet sm potočila solzo.
Justin: Emma, trust me. It will be alright. i love you.
AJs: I love you too. I wish you were here...
Justin: I know. Please stay strong.
Js: I will.

Odložil je telefon...S rokavom jopice sem si obrisala solzo, ki mi je tekla po licu. Sedela sem v kotu svoje sobe s slušalkami v ušesih. Poslušala sem Justinove pesmi, ker me je to da sem slišala njegov glas pomirjalo. Bila sem v svojem svetu. Mami mi je zaklicala naj pridem na kosilo. Zaklicala sem da nisem lačna. Prišla je v mojo sobo in me začudeno pogledala:
Mami: Emma, kaj se dogaja ss tabo? Zakaj nič ne ješ?
Js: Saj veš.
Mami:Kakor hočeš.
Odšla je iz sobe. po kosilu me je Ana prosila če ji spletem kito, ker danes njena prijateljica praznuje rojstni dan . Splela sem ji lepo, dolgo francosko kito in jo malce naličila. Bila je videti kot princeska. Mami jo je odpeljala na rojstni dan. Ostala sem sama. Na kolena sem položila prenosinik in šla na yt. Odprla sem video iz koncerta. Roke so se mi začele tresti, komaj sem dihala, iz oči pa so mi pritekle solze....v glavi so mi kar naprej odzvanjale besede ''you are special, i love you, i miss you''
Po daljšem premoru sm bila spet uredu, torej nism več jokala.
Zunaj je bil mrak. Zaslišala sem da je nekdo klical moje ime. Stopila sem na balkon. Bil je Justin! Stal jee pod mojim oknom ss kitaro v roki! Kmalu je na balkon prišla še moja mami...

Justin mi je zaklical: Emma, I can't live without you! Evry second of my life i think about you! So this song is for you. I love you Emma!

Moje oči so zopet napolnile solze. Mami me je pogledala in mi rekla: Očitno te ima Justin res zelo rad... Nasmejala sem se ji.

Justin je začel peti the moment. Isto pesem kot mi jo je zapel na koncertu. Srce mi je bilo kot noro.  . Gledal me je s istimi očmi kot tisti dan ko me je spoznal. v mislih so mi oživeli spomini. Ko je odpel pesem se  mi je nasmejal in rekel: I love you Emma.
Pogledala sem mami in stekla po stopnicah. Odprla sem vhodna vrata. Stal je pred menoj. Obsijan je bil ss mesečno svetlobo. Bil je tako lep. Stekla sem k njemu in ga pljubila. Poljubil me je nazaj.



Zopet sem čutila njegove mehku ustnice na svojih, Končno sem zopet čutila njegov objem.

Tako sva stala kar nekaj minut. Zašepetal mi je na uho: i want you. Please be my, forever. Zopet sem ga poljubila.

Justin: I'll take that as Yes.
Nasmehnil se mi je. Nato je vn prišla še mami. Justina sem ispustila iz objema. Stopil je domoje mami in ji podal roko in rekel: You must be Emma's mum. And I'm Ju...
Mami: i know who you are. You are Justin Bieber. I'm Anita.
Nasmehnila se mu je. Justin me je objel preko ramen.
Justin: Emma, your daughter. I can't live without her. Can i date her. I need your bless...

Ni komentarjev:

Objavite komentar