sreda, 21. avgust 2013

12. stopili smo v hišo...

..stopili smo iz limuzine. Odšli smo v hišo. Kenny je rekel Justinu da bodo odšli po tour bus in da se vrnejo jutri. Justin jim je pomahal v slovo. Usi trije smo stopili v hišo. Justina sem prijale za roko in ga odpeljala do moje some. Usedla sva se na posteljo. .
Justin: What we are gonna do now?
Js: I eill pack my bags of course.
Nasmejal se mi je.
Justin: Let me help you.
Js: You don't have too...
Justin:

Poljubila sem ga na lice:
Js: Well, ok than. You can help me.
V sobo je prišla mami: Mami: Ali motim:
Js: Ne...
Mmai: Ali rabiš pomoč pri pakiranju?
Js: Noup. Justin mi bo pomagal.
Mami: Če rabiš karkoli samo povej. V vrtec grem iskat Ano.
 Iz omara sem vzela dva kovčka. Pogledala sem Justina, ki se mi je tako sladko smehljal. Bil je srečen. Kovčka sva položila na posteljo. Iz omare sem uzela nekaj majic, hlač, nogavic...Justin me je požgečkal po trebuhu. Vse kar sem imela v rokah mi je padlo na tla:
Js: Justin...
Pogledal me je: What?



Nasmehnila sem se mu. Pomagal mi je pobrati oblačila in mi jih zložil v kovček. Notr sem dala še nekaj slik in drugih presmetov. Kovčka sta bila nabito polna. Ker jih jaz nisem mogla zapreti jih je Justin. V sobo je pritekla Ana in zagledala Justina. Stekla je k njemu in ga močno objel. Dal ji je luščka na lička.Justin jo je vzel v naročje. Ana mu je rekla: Lada te imam....
Js: Justin, that means that she loves you....She is my little sisteer Ana.
Justin: I love you too Ana.
Nasmehnila sem se ji in ji rekla: To pomeni da ima tudi on tebe rad..
Z njeno rokico se je dotaknila mojega obliža:
Ana: Kaj se je zgodilo?
Js: Padla sem po stopnicah. A sem zdaj uredu..
Justin je Ano držal v naročju. Kakšen dober oče bi on bil.... Gledala sem ju. Obadva sem imela najraje na svetu.
Justin: You have a realy  beautilful little sister.
Js:awwhh thanks.

Iz kuhinje se je zaslišal glas: Večerja!
Ana je stekla v kuhinjo. Justina sem nežno dregnila v rebra: Cmonn, diner time.
Poljubil me je, jaz pa sem ga nagajivo ugriznila v ustnico

....Pogledal me je s tistimi nagajivimi očmi.....
Js: Justin let's go...
Prijela sem ga za roko in odpeljala do kuhinje.
Justin: That smells delicius.
Mami: Pancakes.
Justin: Mmm...


Ana je sedela v kotu pri mizi. Bila je kakor angelček. S Justinom sva se usedla za mizo. Ana naju je gledal s velikimi očmi. Justin se ji je nasmejal. Pojedli smo palačinke....

Ni komentarjev:

Objavite komentar