četrtek, 14. november 2013

40.del It's not over yet

...skozi vrata je stopil Justin. Zaklical je:''Baby, I'm home.'' Ozrl se je po sobi:''Are you here?'' Pogled je usmeril k nama s Selenoo.

Justin's point of view.
Emma in Selena sta sedeli na kavču. Nekaj je bilo narobe.
Justin:''Hey babe, what's wrong.''
Ni bilo odgovora, le ihtenje, slišati je bilo kot jok. Kaj je narobe? Takoj sem stekel do kavča. Ležala je tam, njeno telo je bilo polno udarcev. Oči so se mi zarosile. Nikoli nisem hotel, da bi se kaj takega zgodilo. Najraje jo imam na svetu, srece me je bolelo, ko sem jo videl kako jo boli.Sklonil sem se k njej in jo pobožal po laseh, jo poljubil in objel.
Emma:''I love you.''
Justin:''WHO DID THIS TO YOU?
Kdorkoli je to naredil bo plačal, plačal kar ji je storil. Emma mi pomeni use na svetu! Usedel sem se poleg nje in jo vzel v naročje. Njeno glavo sem položil poleg moje:''You have to tell me who did this to you.'' Emma se je tresla. Kaj naj naredim.
Sel:''Some girls beat her up.''
Justin:''Did they realy do that, why?''
Emma:''They said that I don't deserve you, they said I'm a bitch.''
End of Justin's point of view.

Končno sem bila spet v njegovem objemu, se počutila varno. Njegova solza je padla na moje lice. Obrnila sem se proti njemu:''It's ok.''
Justin:''No, It's not. You are hurt, i can't watch you suffer.'' Prijel me je za za brado:''I love you Emma. When you're hurt, I'm hurt too. Your pain is my pain. I will call Scooter and he will solve the problem. He will call an insvestigater...''
Js:''No Justin, you shouldn't! I don't want more drama. It will be ok!''
Nisem hotela, da za to izve cel svet, že tako je preveč drame. Bolje je da stvar pustim pri miru. Vendar me je skrbelo da ne bom zdržala pritiska.
Justin:''But Emma...''
Js:''It's better that way.''
Justin se je obrnil proti Seleni:''Thank you.'' ''No problem. Are you guys going to be ok? I will go.'' je odvrnila.
Js:''Thank you Sel, I'm happy that i have you. Thanks for everything.''
Selena je odšla in osatala sva sama s Justinom. Uprašal me je če naj pokliče zdravnike, vendar sem mu rekla, da bo vse vredu, le nekaj obkladkou moram imeti.
Js:''Baby, everything is gonna be alright.''
Tako ga skrbi zame, moram ga potolažiti.
Justin:''But I am so worried. How can people be so mean...''
Poljubila sem ga:''We will make it trough...'' Pobožala sem ga po razmršenih laseh. Justin mi je odšel še po nekaj obkladkou in mi jih položil, ter na nežno povil z povojem. Naslonil me je v svoj objem in v roke vzel telefon in odšel na twitter.
Trendalo se je: #JustinGetRidOfEmma
Kaaaaaaaaj? Srce se mi je paralo, čutila sem kako se mi trga na tisoče koščkov. Lastna družina, Belieber family se je obrnila proti meni! Zakaj? Kaj sem jim naredila. Spet so moje oči preplavile solze. Očitno je, da je tweet videl tudi Justin. Stisnil me je k sebi:''I love you Emma, you are all that matters to me.'' nasmejal se mi je.
napisal je tole:

Js:''It's hard.'' Stisnil me je k sebi in me prijel za roko:''We are stronger than them! Our love is stronger!'' Njegove besede so me vedno pomirile, me potolažile. Vedno mi je dal vedeti , da bo bolje, da bo vse vredu.
Pozvonil je hišni zvonec.
Justin:''I will get it baby.''
Justin je stopil do vrat in jih odprl. Pred vrati je stal poštar, v rokah pa je držal nek paket, katerega je dal Justinu. Vrjetno je hitra pošta. Zaprl je vrata in se odpravil k meni. ''He said that is it for you.'' Je rekel Justin in mi paket potisnil v naročje. Počasi sem odlimala lepilni trak in ga odprla. Noter je tičala drobna kuverta. Z zanimanjem mi je Justin rekel:''Open It, It might cheer you up.''
Js:''I hope you're right.'' Počasi sem vstala, še vedno me je vse bolelo. Začela sem odpirati kuverto in ven potegnila list. Oči so se  mi ustavile na črnih črkah na belem papirju :

2 komentarja: