nedelja, 3. november 2013

36.del sprehod

...k meni je priplaval Jaxon in me pošprical. Na rahlo sem ga pošpricala nazaj. Zaslišala sem kako je Pattie rekla: ''Aren't they cute together?''
S Jstinom sva slenila da se odpraviva na krajši sprehod. Uprašala sve če želi kdo z nama, vendar se je Justinova babica odločila da nam bo skuhala večerjo, tko da sva odšla samo midva, Jaxon in Jazzy.
Iz vode Jazzy in Jaxona, ter ju ovila v brisače. Vsi skupaj smo stopili v hišo. Jaz in Jazzy sva imeli lase zavite v brisačo, da ne bi iz njih kapljala voda po celi hišo. Stekli smo po stopnicah v spalnico in se preobleki. Jaz sem pomagala obleči Jazzy, Justin pa je pomagal Jaxonu. Justin je Jazzy vzel v naročje, ter ji z brisačo zbrisal mokre lase, ter ji jih posušil s fenom. Spletel ji je frencosko kitko. Premaknil se je k meni:''What kind of hairstyle my other princess wants?''
Js:''Huh...you don't have to..''
Justin:''But i want to, ok than..i will chose.'
Posušil mi je lase in mi jih nežnno skrtačil, ter mi jih spletel v dolgo kito, ki mi jo je ovil okoli glave.
Pogledala sem se v ogledalo:''Wow... is so beautiful.'' Justin me je poljubil na lice.
Justin: ''Everything for you my dear.''
Nasmehnila sem se mu. Odločili smo se da se bomo odpravili do bližnjega jezera. Odpravili smo se po stopnicah ven iz hiše. Prijeti za roke smo se sprehodili po hribu navzgor mimo hišice na drevesu. Ko smo prispeli na vrh hriba sem že lahko videla jezero , ki se je razprostiralo čisto na robu mesta.


 S Justinom sva se prijeta za roke sprehajala do jezera, medtem, ko pa sta se Jaxon in Jazzy lovila. Bila sta tako srčkana. Počasi smo prispeli. Sklonila sem se k vodi in nežno s prti obšla njeno gladino. Jezero je bilo obdano z lepo zelenico in velikimi linatimi drevesi. Useda sva se na klopco, mala dva navihančka pa sta odšla do kolen v vodo in se šricala. Skozi lase mi je zapihal rahel veterc, malo me je zmrazilo. Na drugi strani jezera sem zaslišala krike. Slišati so bili kot kriki veselja. Zagledala sem 6 deklet. Kmalu sem razločila kaj so kričale. Z njihovih ust je prihajalo:'' Justin, Justin!'' Justin me je pogledal kam strmim in tudi sam kmalu zagledal tale dekleta.
Justin:''Can't they live us alone. I need a private life too.Huh.''
Čez nekaj trenutkov so pritekle do njega in ga prosile za avtogram in sliko. Prosile so ga tudi , da naj jim predstavi svojega bratca in sestrico. Ker je Justin pač Justin jim je seveda ustregel. Stopili so k vodi. Malce mi je bilo nelagodno in sem tam sedela s prekrižanimi rokami in nogami. Pogled sem imela zastrmljen v tla. K meni se je obrnila ena od deklet in me mrko pogledala. Stopila je k meni in me z roko močneje dregnila v ramo, tako da me je pritisnilo v naslonjalo  klopce. Naslonila se je nad mene in s jeznim, skrajno neprijetnim glasom rekla:''What do you think you are?! You love him just because he's famous. You don't deserve him! He is mine! Just mine!''
V očeh so se mi začele nabirati solze. K meni je pristopila še ena od deklet.
''And let's be clear...I don't like you and other beliebers hate youu too. We are pretending that we like you, just because of Justin, ok?!'' to je še dodala in na ustih se ji je narisal nasmešek. Vse pocukrani sta stekli k Justinu. Poskušala sem zadržati solze, nisem jima hotela pokazati da sta me prizadeli. Obrnila sem se stran.

Justin's point of view:
Dekletom se predstavill Jazzy in Jaxona. Smejale so se in se z njima igrale. Pogledal sem, če se nam je pridružila tudi Emma, a je nisem videl. Vrjetno še vedno sedi na klopci. Odločil sem se, da jo grem iskat. Stopil sem do klopce in nežno Emmo porukal za ramo češ da se naj nam pridruži. Obrnila se je k meni. Oči je imela čisto slozne in rdeče. Ustrašil sem se in se usedel k njej.
Justin:''Sweetheart, what's wrong?''
Emma:''No-othin-ng ju-ust...
Glas se ji je tresel.
Justin: ''Wait here.''
Obrnil sem se k dekletom in jim rekel naj odidejo stran. Niso hotele oditi, zato sem jim zagrozil da bom poklical varnostnike. Seveda so potem odšle. Stopil se nazaj k Emmi in jo objel:''Will you now tell me what's wrong?''
Emma:''Those girls...they are mean, they don't like me! They hate me!''
Justin: ''Why are they hateing you?''
Odmaknil sem se in ji z prstom obrisal solzo, ki ji je stekla po licu.
Emma:''They said that I don't love you, that I'm not worth to be yours. They hate me!''
Besede so me zlomile. Močno sem jo objel in jo pobožal po laseh:''Emma...I love you. This is all that matters. People can be mean, i know. But don' worry i won't let anything happend to you.
Emma: ''I guess you're right.''
K nama sta pritekla še Jazzy in Jaxon. Jazzy je uprašala:''Why is Emma crying?''
Emma:''I'm not crying...something fell into my eye....yeah something fell into my eye.'' Namignila mi je, da naj raje molčim. Emmi sem pomagal vstati in skupaj smo se odpravili v hišo. Ko smo vstopili je iz kuhinje zadišalo. Babica je zaklicala:''Cmon kids, dinner is ready!'' Pogledal sem jo.
Emma: ''It's ok, don't worry.''
Dala mi je rahel nasmešek, vendar je bilo videti, da ni bilo vredu. Stekli smo v kuhinjo....

Ni komentarjev:

Objavite komentar