torek, 12. november 2013

38.del Sel

..z nasmehom sva odšla nazaj v hišo in gledala tv. Z glavo sem slonela na Justinovi rami. Po glavi so se mi še vedno rojile mračne misli. Zaskrbljeno sem pogledala Justina:''Do you think that It will always be like that, i meanwill they always hate me? I am scared, that i will live my whole life in fear.''
Justin:''Don't be scared. I'm with you, that's all that matters.''
Prijel me je za roko.
Justin:''Are you tired?'
''No,'' sem z mrkim glasom dodala.
Justin:''Don't be so sad. Just put a smile on your face, cuz baby u smile, i smile.'
Zadnji del stauka je odpel.
Js:''Awwhhh you are so sweet.''
Nisem si mogla kaj da se mu ne bi nasmehnila.
Justin:''Do you want to go to the club? Forget about this drama, just have fun?''
Zdela mi se je dobra ideja, saj sem se res potrebovala sprostiti in odmisliti vse to. Seveda sem se strinjala z njegovo predlogom in skupaj sva se odpravila do bližnjega kluba. Zaradi lastne varnosti sva odšla v ViP klub in s seboj pripeljala nekaj varnostnikov. Vsdtopili smo noter, ko mi je na uho začela igrati glasna glasba. S Justinom sva bila prijeta za roke. Prerinila sva se skozi gručo ljudi in na nasprotnem koncu zagledala Ryana. Odšla sva k njemu.
Ryan:''What's up bro?''
Justin:''Nothing man, we just came here to have some fun.''
Ryan:''Sup beautiful.''
Js:''Heey Ryan.''
Justin:''She's my girl.''
Ryan:''Anyway, Did you saw Chaz anywhere near here , i am looking for him. He told me that he will get me a drink.''
Justin:''Is he here tonight?''
Ryan:''Yeah.''
Justin:''Are u going to dance with me?''
Ryan:''Me?''
Vsi smo planili v smeh.
Justin:''No dude, Emma.''
Js:''Sure.''
Stopila sva med množico ljudi in začela plesati. Postalo mi je vroče zato sem Justinu rekla, da grem malo popit. Pustila sem ga smega in stopila do bara.Naročila sem vodo, saj mi je bilo malo slabo in bi alkohol to samo še poslabšal, hotela sem ostati pri sebi. Vsedla sem se na stol poleg šanka. Zraven mene se je usedla SELENA. Omg SEEEELEEENA je sedela poleg mene! Obrnila se je k meni:''You are Emma, right?''
Js:''Yeah..''
Nisem vedela kako bi odregirala, čisto me je šokiralo.
Podala mi je roko:''Nice to meet you.''
Js:''Nice to meet you too.''
Selena:''You seem pretty cool.''
Js:''So do you.''
Selena:''Heeey, do you want a drink?''
Prikimala sem.
Naročila nama je 2 koktajla.
Selena:''So how is it going between you and Justin?''
Js:''Good, but i feel a little bit uncomfortable talking about that with you, cuz you are his ex, no offense.''
Zamahnila je z roko:''Don't worry, I am over him.''
Selena:''We should go on a drink sometimes.''
Js:''That's a great idea. Cute dress!''
Selena:''Thanks.''
Js:''Where did you bought it?''
Selena:''It's Chanel. I love shopping, i love it so fucking much!''
Js:''You should create your own brand, your style is amazing!''
Selena:''I don't know, i am a bit bussy, this tour and everything...''
Js:''Your life is fantastic.''
K meni je stopil Justin in me objel okoli pasu:''I see that you met Selena.''
Selena:''Heey Jus., we haven't seen for a long time.''
Justin:''Yeah. Why are you sitting here, let's go dance!''
Odšli smo na plesišče. Odplesali smo na nekaj pesmi. Bilo mi je grozno vroče, zato sem rekla da grem na manjši sprehod, da se nadiham. Selena je rekla da bo odšla z mano, ponudil se je tudi Justin, a sem mu rekla najostan in se kar zabava in da bova kmalu nazaj. S Seleno sva odšli ven iz diskoteke in se sprehajali po pločniku. Sprehodili sva se mimo gruče deklet, ki so naju mrko gledala. Ena od njih je zaklicala:''Look everybody, here is a bitch, ohh wait here is another one.'' Obrnile sve se, da bi videla kaj sse dogaja. Videle sve punco, ki je s prstom kazala na naju. Druga punca je zaklicala:''Justin is mine!'' Selena se je hitro obrnila in se zadrla nazaj:'''Get a life people, just go away. Just leave or i will call security!'' Pospešili sva korak in se odmaknili. Usedli sva se na klopco.
Js:''Why did you do that?''
Selena:''Cuz you are my friend Emma...and i know how you feel.''
Js:''Realy?''
Seelena:''Those girls are just mean. They are jealuss of you, but this is your price to be with Justin.''
Js:''It's really hard, just now i realised how hard it was that for you.''
Selena:''Just remmeber this: Not all people are gonna like you. Call me if you need anything'' in mi dala svojo telefonsko. Rekla je da mora iti, ker jo u3 čaka pomemben nastop. Pospremila me je nazaj do kluba. Objeli sva se, potem pa je odšal. V gruči sem poiskala Justina. V roki je držal plastenko vode, ONLY JUSTIN haha.
Justin:''Are we going home baby?''
Prikimala sem in s Justinom sva se poslovila od Chaza. Prijeta za roke sva zapustila klub in se odpravila proti domu. Legla sva na kavč in se še malo crkljala. Ležala sem v Justovemu objemu.

Justin:''Are u feeling ok?''
Js:''Yes, I do my love.''
Zatisnila sem oko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar