ponedeljek, 4. november 2013

37.del hand print

...posedli smo se za mizo, ko je babica prinesla na mizo večerjo. Večeerja je bil zelo okusna, vendar me je skrbelo za Emmo. Na ustih je imela narisan lažen nasmešek. Bilo mi je hudo, nisem vedel kaj naj naredim. Tako sva po končani večerji odšla v spalnico. Vsedla sva se na postejo. Emmo sem prijel za roko in ji rekel:''Don't worry, it will be ok.''
Emma: ''But those girls...''
Justin:''Look Emma. Don't worry. I have some crazy fans, but i can't help it. I just know that it will be ok. I will care for you.''
Emma:''I understand, that you are their idol...but just...''
Bila je tako negotova. Stisnil sem jo k sebi.
Justin:''I love you and nothing will gonna change that.''
End of Justin's point of view.

Njegov topel objem in njegove mehke besede so mi dale vedeti, da bo vse vredu. Poskušala sem si tisto kar se je zgodilo ob jezeru izbiti z glave. Nasmehnila sem se Justinu. Nisem hotela da ga preveč skrbi. Oči so postale težke, postala sem zaspana.
Js: ''Justin, I am sleepy.''
Justin:''You can go to bed if you want.''
Odšla sva dol po stopnicah in vsem zaželela lahko noč in odšla nazaj v sobo. Vlegla sem se v posteljo in Justin me je pokril z odejo. ''Sweet dreams, my princess,'' mi je zašepetal in me poljubil na čelo.
Js:''Goodnight''
Poskušala sem zaspati, vendar me je še vedno preganjal današnji dogodek. Naposled so me le zajele sanje. Zjutraj sem se zbudila in si z roko pomencala oči. Obrnila sem se k Justinu in zagledala, kako poleg njega spita še Jazzy in Jaxon. Jaxon je spal v njegovem objemu. Na obraz se mi je prikradel nasmeh. Bilo so tako luštni. Iz police sem vzela fotoaparat in jih slikala. Ponesreči sem imela prižgano bliskavico, zato se je Justin zbudil.



Justin:''What are you doing?''
Js:''I'm just taking a photo. You are so cute.''
Previdno je stopil iz postelje, da ne bi zbudil še Jaxona in Jazzy.
Js:''Can i put this pic on Twitter?''
Justin:''Huh...sure you can...''
Odločila sem se da jo bom vseno objavila, saj se je strinjal tudi Justin.Odprla sem twitter in odšla pogldat twitte katere so mi ljudje twittali. Videla sem samo te povedi: we hate you, you don't deserve him, he is to good for you. To je bila kot puščica naravnost zkozi srce, zabolelo je. Najhuje je bilo, ker to napisala le ena oseba ampak sem to dobila od večih ljudi..Pogled mi je zastal, v očeh so se mi začele nabirati solze. Noge so mi popustile, telefon sem spustila, sesedla sem se na tla. Justin je takoj stopil k meni. Pobral je telefon. S tresočo roko sem pokazala  na twite.
Js:''What should i do?''
Justin:''You? Nothing. But i will.''
Pomagal mi je vstati in me pogledal globoko v oči :''Heey...i will take care for this, i promise.''

Preostanek dneva je potekal dokaj vredu. Jazzy in Jaxon sta morala domov. Prav tako pa je odšla Pattie in Justinova stara starša. Poskušala sem se neobremjevati z vso to dramo.
Proti večeru me je Justin odpeljal do hišice na drevesu. V roki je nesel vrečo. Stopila sva do drevesa. Pokleknil je pod drevo in mi namignil naj sedem.
Justin:''Let me show you something.''
Z roko je odprašil zemjo pred koreninami drevesa. Prikazala se je betonska plošča. Vendar to ni bila navadna plošča, notri so bile vtisnjene dlani.
Justin:''Look. This is Pattie's hand, and this is Jaxon's hand and this is..''
Pokazal je  na odtise rok.
Justin:''There are all handprints of people who mean evrything to me, hand prints of my family. I want you to know, how much you mean to me.''
Iz vreče je potegnil kanglico, vrečo cementa in plastenko vode. Vodo in cement je stresel v kanglico, ter zmešal tako, da je dobil beton. Zlil ga je na del plošče kateri je bil še prost.
Nežno je prijel mojo dlan in jo premaknil nad beton. Roko sem položila noter ter jo odmaknila, tam je ostal le odtis moje roke.

 Justinu so žarele ob soncu, katero je že tonila za obzorje.
Justin:''Now you are printed. You are printed in my heart, forever.''
Poljubil me je...

Ni komentarjev:

Objavite komentar