sreda, 13. november 2013

39. del beaten up

...zbudil me je vonj po jutranji kavi. Pogledala sem okoli sebe a Justina ni bilo poleg mene. Stekla sem dol po stopnicah. Zaklicala sem :''Justin!'' Vendar ni bilo odziva. Stopila sem do mize, na kateri je bila kava in poleg nje krožnik z čokolado prelitimi palačinkami. Priložen je bil še listek na katerem je pisalo:''I will be back when you will wake up.'' Prijela sem listek in si mislila:''You are already late.'' Sedla sem za mizo in pojedla palačinke. V roke sem prijela skodelico kave in se odpravila na teraso. Sonce je obsijalo moj obraz. Kmalu je v hišo stopil Justin. Stopil je k meni in me poljubil na vrat:''Are you awake already? Did you sleep well?''
Js:''Yes i did.''
V roke mi je dal šopek rož.
Justin:''This is for you.''
''Thanks, but why?'' sem ga začudeno pogledala. ''Just because,'' mi je odgovoril.
Justin:''I'm going to the studio today, you can come with me.''
Js:''I would love too, but i don't want to bother you.''
Justin:''Babe, you can come with me. What will you doing here alone, trough the whole day?''
Js:''I will stay here. ''
Odšla sva nazaj v hišo. Justin je vzel jopo in me poljubil na lice.''Bye.''
Js:''Bye, i'll miss you.''
Spustila sem njegovo roko in mu pomahala v slovo.

Stopila sem do hladilnika in iz njega potegnila sbanjico sladoleda in veliko žlico. Usedla sem se na kavč in gledala tv. Začel mi j zvoniti telefon, bila je Selena.
Js:''Heey''
Sel:''How is it going?''
Js:''Good, Justin is in the studio and I am chillin at home.''
Sel:''So i was wondering...we can go shopping, i am so bored''
Js:''That's a great idea!''
Sel:''Soo, I'll be there in 15 min.''
Js:''See yaa, bye.
Kmalu je pozvonil zvonec. Stekla sem odpret vrata.
Sel:''Are u ready to go.''
Z roko sem pograbila allstarke in se jih nataknila na noge:''Now I am.'' Odpeljali sva se do nakupovalnega centra, v spremstvu nekaj varnostnikov.
Sel:''Omg, that's such a cute dress, you should try it on!''
Ko sva se sprehajali po trgovini sva si v roke nalagali gore oblačil. Bilo je zabavno imeti novo prijateljico. Spomnila sem se na Neja. Odločila sem se, da jo bom zvečer poklicala. Torej s Selena sva pomerjali obleke in tudi kupili nekaj.
Sel:''Watch this.''
Selena se je skrila med obešalnike z oblačili. Ko je mimo prišla neka puca je Selena planila ven in jo prestrašila. Seveda je puca od nje hotela avtogram.
Sel:''It's fun, you should try this.''

Odšle sve do bližnje restavracije in pojedle kosilo.
Js:''That was fun. I have to go to the toilet.''
Odšla sem na stranišče, in si z vodo osvežila obraz. Začutila sem roko me je prijela za ramo. Sukovito sem se obrnila. Za mano so stala 3 dekleta.
Js:''What's going on?''
Najvišja je stopila k meni in me z roko boksnila v trebuh. Zvilo me je od bolečine, nisem mogla dihat, zatemnilo se mi je pred očmi.  Počasi sem prihajala do zraka izhnila sem:''Why?'' ''Because you are a bitch, and you don't deserve him! You aren't going anwhere!''je proti meni hlesknila punca. Proti meni je priletela še ena pest in me zadela v rebra, nato pa še ena v ramo.
.
Telo je zopet prevzela bolečina. Z oči so mi pritekle solze. Zakaj se to dogaja ravno meni, zakaj? Kaj sem jim naredila? Sem naredila akj narobe. Hotela sem Justinov topel, varen objem, kjer se počutim varno.
Punca:''Does It hurt?!''
Tokrat me je pest zadela v oko. Z obema roka sem se prijela za oko. Hotela sem zaklicati na pomoč, vendar me je bolečina zaustavila, besede na jeziku so se mi zataknile. Še ena pest me je udarila v čeljust. Iz ustnice mi je pritekla kri. Vse me je bolelo, ampak kaj naj naredim. Sedela sem na tleh nepremično in čakala na naslednji udarec. Punca je še pripravila pest, da me bo udarila. Zaprla sem oči in čakala na bolečino. Čakala sem.''You have enough'' sem zaslišala. Počasi sem odprla oči in se ozrla okoli sebe. Za roko me je prijela Selena. Okoli ni bilo nobenega več, samo ona. Punce so odšle.
 Selena me je zgroženo pogledala:''What happend? Emma!'' Objela me je in mi pomagala ustati.
V solzah sem rekla:''They beat me up! Those girls, three girls.''
Sel:''Do you remmeber how they look like??''
Js:''No..''
Vse telo me je bolelo, nisem mogla razmišljat. V glavi se mi je močno vrtelo.
Selena je zmočila brisačko in mi obrisala kri z ustnice.
Sel:''I am taking you back home.''
Stekli sva v avto in se odpeljali do hiše od naju s Justinom-. Varnostniki so mi pomagali do kavča in me položili gor.
''You can go now'', jim je naročla. Še vedno se mi je meglilo pred očmi. Zakaj se to dogaja ravno meni. Po licih so mi tekle solze. Selena mi je prinesla obkladke in mi jih položila na telo.
''Thanks for being here with me,'' sem ji hvaležno rekla. Povedala mi je da bo tu z menoj počakala dokler se ne vrne Justin.
Vhodna vrata so se počasi odprla...




 

Ni komentarjev:

Objavite komentar